Schimbare produs

Conform OUG 34/2014, Cumparatorul poate returna sau schimba un produs in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia.


Daca doriti sa schimbati un produs primit, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul de telefon afisat pe site. Preluam apeluri telefonice zilnic, de Luni pana Vineri, exceptand sarbatorile legale, in intervalul orar 10:00 - 17:00.


Cand se poate face un schimb de produse si cat costa?


1. Produsul prezinta defecte de fabricatie. Nu se va percepe nicio taxa.


2. Produsul a fost livrat eronat (alta marime decat cea comandata, alt model decat cel comandat). Nu se va percepe nicio taxa.


3. Marimea produsului comandat este prea mica sau prea mare. Se va percepe taxa de livrare de 19 Lei / colet.


4. Schimbarea unui model cu alt model. Se va percepe taxa de livrare de 19 Lei / colet.


Termeni si conditii de schimbare a produselor


1. Cererea de schimbare a unui produs trebuie facuta in maximum 14 zile lucratoare de la primirea coletului de catre Cumparator.


2. Produsele returnate trebuie insotite de chitanta primita de la curier si de factura / aviz cu care au fost livrate sau copii dupa acestea.


3. Produsele trebuie returnate impreuna cu toate accesoriile cu care au fost livrate.


4. Produsele trebuie sa fie in starea in care au fost livrate, sa nu fie purtate / folosite si sa contina toate etichetele atasate acestora.


5. Fiecare produs trebuie returnat in cutia in care a fost trimis si impachetat intr-o coala / sac / punga protectoare pentru a nu deteriora cutia produsului.


Ce produse se pot schimba?


1. In cazul in care Cumparatorul doreste o alta marime din acelasi model comandat, acest schimb se poate face in limita stocului disponibil. In cazul in care marimea dorita nu este pe stoc, Cumparatorul va fi informat daca se poate indeplini acest schimb si care va fi termenul de livrare. Daca marimea dorita nu este pe stoc si nici nu se stie o data fixa cand va fi disponibila, Cumparatorul poate alege alt model recomandat de catre Vanzator ori returnarea produsului primit si restituirea banilor.


2. In cazul in care Cumparatorul doreste un model diferit fata de cel comandat, acest schimb se poate face in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu este pe stoc si nici nu se stie o data fixa cand va fi disponibil Cumparatorul poate alege alt model recomandat de catre Vanzator ori returnarea produsului primit si restituirea banilor.


Procedura de schimbare a unui produs


1. Vanzatorul trimite un nou colet catre Cumparator cu noile produse alese.


2. Cumparatorul pregateste produsele ce urmeaza a fi returnate conform "Termeni si conditii de schimbare a produselor" specificate mai sus.


3. Curierul ajunge la Cumparator, preda coletul trimis de Vanzator si ridica coletul pe care Cumparatorul il returneaza.


Diferente de valori


Daca in urma inlocuirii unui produs cu un alt produs, valorile sunt diferite, vom proceda astfel:


- daca produsul ales este mai ieftin, Vanzatorul va returna diferenta intr-un cont bancar.

- daca produsul ales este mai scump, Cumparatorul va plati diferenta ca in cazul oricarei alte comenzi.


Cum se livreaza coletele?


Produsele vor fi livrate direct la domiciliul clientului prin curier.


Livrarea coletelor se face de Luni pana Vineri, in intervalul orar 09:00 - 18:00.